Czy wiesz, że Autodesk oferuje spójne środowisko chmurowe do efektywnego zarządzania dokumentami i procesami w biurze projektowym?
Dołącz do nas i przekonaj się, jak możemy pomóc Twojej firmie w zarządzaniu projektami.
Termin: 8 listopada 2024
Miejsce: CIC Varso (sala Garage), ul. Chmielna 73, Warszawa
Zarejestruj się!
Wybierając "Zapisz" rejestrujesz się na spotkanie online oraz akceptujesz, że Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane zgodnie z naszą Polityką Prywatności.
Agenda:
9:30 – 10:00 – Rejestracja – Networking
10:00 – 10:15 – AEC Design: Razem w drodze do cyfrowej przyszłości
Podczas tej sesji opowiemy, jak prowadzimy firmy przez proces cyfrowej transformacji, wykorzystując nowoczesne technologie i innowacyjne metody pracy. Uczestnicy będą mieli okazję poznać nasze podejście do współpracy oraz konkretne projekty, które ilustrują, jak AEC Design staje się partnerem w budowaniu przyszłości branży.
Prelegentka: Marzena Lisiecka-Kawalska, CEO AEC Design
10:15 – 11:00 – Efektywne zarządzanie biurem projektowym z perspektywy zarządzania procesami i dokumentami
Sesja skierowana do kadry zarządzającej biur projektowych
Podczas tej sesji zaprezentujemy, jak wdrożenie chmurowego środowiska BIM Collaborate usprawnia zarządzanie projektami w biurze projektowym. Omówimy kluczowe aspekty, takie jak centralizacja dokumentacji, która umożliwia łatwy dostęp do informacji i minimalizuje ryzyko błędów wynikających z nieaktualnych danych. Przedstawimy także możliwości monitorowania postępu prac, co pozwala na bieżące śledzenie realizacji projektów oraz szybką reakcję na potencjalne problemy. Dodatkowo przyjrzymy się współpracy z klientami i podwykonawcami na platformie chmurowej.
Zostaną omówione korzyści płynące ze sprawnego przydzielania zadań, co przyczynia się do lepszej organizacji pracy i zwiększa wydajność zespołów projektowych. Dodatkowo zaprezentujemy funkcje umożliwiające automatyzację procesów. Uczestnicy sesji dowiedzą się, jak efektywne wykorzystanie BIM Collaborate może przynieść realne oszczędności oraz zwiększyć konkurencyjność biura projektowego na rynku.
Prelegent: Wojciech Kozłowski - Head of the BIM Department AEC Design
11:00 – 11:30 – Przerwa kawowa
11:30 – 12:15 – Koordynacja projektów oraz procesów w biurze projektowym
Sesja skierowana do kierowników projektu/BIM Menedżerów/Koordynatorów
Podczas tej sesji omówimy kluczowe funkcje BIM Collaborate, które wspierają zarządzanie dokumentacją oraz koordynację międzybranżową i detekcję kolizji (udostępniania i synchronizacja modeli między zespołami projektowymi, zarządzanie rewizjami i wersjami modeli, wykrywanie kolizji między branżami, komunikacja międzybranżowa, wykrywanie i analizowanie kolizji w modelach 3D, przypisywanie problemów, śledzenie ich rozwiązywania, tworzenie raportów kolizji), automatyzację procesów (zarządzanie zadaniami i powiadomieniami, automatyczne przypisywanie zadań, raportowanie postępów projektowych, integracja z narzędziami projektowymi, takimi jak Revit i Navisworks).
Skupimy się na narzędziach umożliwiających sprawną współpracę zespołów projektowych, takich jak architekci, konstruktorzy i instalatorzy, przy jednoczesnym usprawnieniu przepływu pracy, identyfikacji problemów oraz ich rozwiązywaniu.
Prelegent: Wojciech Kozłowski - Head of the BIM Department AEC Design
12:15– 12:30 – Wdrożenie BIM Collaborate w biurze projektowym: Doświadczenia i najlepsze praktyki AEC Design
Nie obawiaj się wdrożenia BIM Collaborate — z AEC Design to proste i bezpieczne!
Sesja skupi się na kluczowych aspektach efektywnego wprowadzania technologii BIM Collaborate w codzienną pracę zespołów projektowych. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się o wyzwaniach, które napotkaliśmy, oraz sprawdzonych metodach, które pozwoliły nam osiągnąć sukces i poprawić jakość współpracy w projektach, a także przekonają się, że to naprawdę proste.
Prelegent: Piotr Łapiński - Business Relationship Manager AEC Design
12:30 – 13:00 – Rozmowy indywidualne
Masz pytania?
info@aecdesign.pl
tel. 505 315 392
AEC Design Sp. z o.o. Sp. k.
ul Głogowska 31
01-743 Warszawa